Duurzame partnerschappen: Kernwaarden in ICT-samenwerking

Een samenwerking met een ICT partner gaat een opdrachtgever aan voor langere tijd. We zijn er trots op dat we met onze opdrachtgevers al sinds jaren een lange en intensieve relatie op hebben mogen bouwen.

Dat kan alleen als je bepaalde kernwaarden onverminderd hoog in het vaandel hebt en waar onze klanten ons op mogen aanspreken. Zo zijn we als team ervaren consultants dagelijks gedreven om de inrichting van onze (software)oplossingen af te stemmen op de wensen van de opdrachtgever. Hierin gaan we niet voor een aangedragen (standaard) oplossing.

Ons WebConnect product

WebConnect is een SaaS oplossing (dus 100% web based) bestaande uit cursus-, examen- en opleidingssoftware met optioneel daaraan gekoppelde, op maat gemaakte, portalen. Het WebConnect product is van oorsprong gebouwd door softwareontwikkelaar C4 Software die in 2021 onderdeel is geworden van eX:plain.

Het product is dagelijks in gebruik bij zowel grote als kleine opleiders en exameninstituten. Ook binnen eX:plain wordt voor meerdere examenlijnen WebConnect gebruikt voor afhandeling van een heel scala aan vergaand geautomatiseerde administratieve processen.

Aansluiting klant &  markt

We onderzoeken liever wat de klant écht wilt bereiken. Zo kunnen onze consultants, leunend op hun branche specifieke kennis, processen ontwerpen en inrichten die naast nieuwe mogelijkheden ook bestaande processen optimaliseren. We zijn erop ingericht om direct te helpen en met onze ervaring concreet te kunnen meedenken met de organisatie.

Onze consultants zijn in dagelijks contact met onze in-house ontwikkelaars van het WebConnect product om er zo samen voor te zorgen dat we middels meerdere productreleases per jaar volledig blijven aansluiten bij de wensen en vereisten (denk o.a. aan veiligheid) in de markt, daarbij uiteraard gebruikmakend van de nieuwste technische mogelijkheden.

Inzichtelijk en efficiënt procesbeheer

Eigenlijk zijn alle gerelateerde processen op een zeer inzichtelijke en efficiënte manier specifiek in te richten per klant. Denk aan: het beheer en inzichtelijk maken van het opleidingen en/of examen aanbod, het stroomlijnen van het gehele planningsproces in samenspraak met docenten en/of examenfunctionarissen, het geautomatiseerd verwerken van inschrijvingen, het centraal afhandelen van alle correspondentie, aanwezigheidsregistratie, beheer en toekenning rondom alle waardepapieren en het verzorgen van evaluaties, de facturatie, etc.

Contact met een eX:pert

Heb je een vraag met betrekking tot WebConnect of onze consultancy diensten? Laat het ons weten via een e-mail aan René Kip, Teamleider Consultancy.

E-mail