Wil je werken in een dynamische omgeving en binnen een team waarbij je iedere dag wordt uitgedaagd om onze klanten zo goed mogelijk te faciliteren? Heb je een passie voor procesverbetering en wil je bijdragen aan het optimaliseren van onze werkwijzen en het verhogen van de klantbeleving? Dan komen we graag met jou in gesprek over onze vacature!
Wat ga je bij ons doen?
Als Customer Support Expert – Procesverbetering werk je voor verschillende klanten die elk hun eigen doelgroep en richtlijnen hebben. Samen met het team van 18 collega’s ben je verantwoordelijk voor het organiseren van examens en trainingen en het klantgericht en efficiënt afhandelen van vragen die binnenkomen. Ons doel is om van onze doelgroepen echte ambassadeurs te maken voor onze producten en dienstverleningen en jouw inzet draagt hieraan bij. Jij bent de rechterhand van de teamleider en organiseert de dagelijkse werkzaamheden binnen het team. Daarnaast verbeter je onze werkprocessen, zoek je naar efficiëntieverbeteringen en implementeer je nieuwe werkwijzen.
Je coördineert, organiseert en voert werkzaamheden uit in teamverband.
Je neemt de verantwoordelijkheid voor het oplossen van complexe aanvragen.
Je voert verbeteringen door en optimaliseert processen waardoor de klantbeleving verhoogd wordt.
Je vertegenwoordigt het team in projecten die gericht zijn op het optimaliseren van onze dienstverlening en het ontwikkelen van nieuwe diensten.
Je houdt toezicht op de aanpassingen binnen geautomatiseerde processen om aan veranderende behoeften te voldoen.
Je handelt klantvragen, telefonisch, vanuit een contactformulier of via e-mail, af zodat je goed op de hoogte blijft van de onderwerpen van de vragen.
Wat verwachten we van jou?
Wat mag je van ons verwachten?
Is dit de baan voor jou?
Ben jij geïnteresseerd in het bovenstaande profiel? eX:plain ziet graag jouw sollicitatie tegemoet! Solliciteer uiterlijk vóór 30 april.
Wil je meer weten over deze functie?
Neem dan contact op met manager Jan Peter Steenbergen, j.steenbergen@explain.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Deze vacature is zowel intern als extern gepubliceerd.
Over eX:plain
Stichting eX:plain is het kennis, advies- en dienstencentrum voor beroepsgerichte examinering en professionele ontwikkeling. Met ieder jaar zo’n 500.000 examenkandidaten en een portfolio aan leermiddelen voor 200.000 deelnemers, zijn we een van de grootste onafhankelijke examenorganisaties en opleiders in Nederland.
We zijn toonaangevend op het gebied van betrouwbaar ontwikkelen, meten en beoordelen van beroepsgerichte kennis en vaardigheden met als eindresultaat een diploma om trots op te zijn!
Daarnaast ondersteunen we bedrijfstakken, sectoren, bedrijven en onderwijsinstellingen met uiteenlopende onderwijsmaterialen zoals online instructies, ‘serious gaming’, e-learning en leermiddelen in druk.
Solliciteer direct